Profiler under emnet: Mediated Learning Experience

Mediated Learning Experience (MLE) er en læringsteori, der baserer sig på en kobling mellem kognitiv neuropsykologi og socialpsykologi. Teorien er udviklet af den israelske psykologiprofessor Reuven Feuerstein. Mediated Learning Experience fokuserer især på, hvilken betydning den voksnes relationelle kompetencer har for barnets læringsudbytte. En fundamental grundsætning i Mediated Learning Experience er, at alle kan lære.

Udvalgte profiler

BRITTA EGEBJERG
Kunstfotograf, foredragsholder og forfatter
VIGGO SMITT
Cand. pæd., lærer og debattør
CAMILLA SEMLOV
Socialrådgiver, soc.d., børn og unge, forfatter
Mikkel Ploug
Teoretisk og praktisk ekspert i sprogets musik
RIKKE THOR
Sexologisk Counsellor, Seksualunderviser og Sygeplejerske
HELLE OVERBALLE MOGENSEN
Fagbogsforfatter, inklusionsvejleder og foredragsholder
BØRNEBANDITTERNE
Musik, motorik og læring for børn 6-12 år
LOUISE TIDMAND
Trivsel, livsduelighed og mental sundhed
SUNE HAVLYKKE
Skoleleder og underviser i pædagogisk magtanvendelse
INGE TEMPLE
Livsparathed, relationskompetence og coachende samtaler
RIKKE BILLE
Trivsel, de gode fællesskaber og forebyggelse af mobning
SOPHIE ALEXANDRINE LINDEGAARD
Indehaver af Ideas On Wheels og kreativ leder i Danmarks Radio