Profiler under emnet: Mediated Learning Experience

Mediated Learning Experience (MLE) er en læringsteori, der baserer sig på en kobling mellem kognitiv neuropsykologi og socialpsykologi. Teorien er udviklet af den israelske psykologiprofessor Reuven Feuerstein. Mediated Learning Experience fokuserer især på, hvilken betydning den voksnes relationelle kompetencer har for barnets læringsudbytte. En fundamental grundsætning i Mediated Learning Experience er, at alle kan lære.

Udvalgte profiler

GRETHE LINDBJERG SØRENSEN
Teenagecoach, uddannelsesvejleder og foredragsholder
POTENTIALEHUSET
Certificerede coaches og facilitatorer
IANNEIA MELDGAARD
Cand.mag. i kommunikation og musik, lektor, foredragsholder
INGE TEMPLE
Livsparathed, relationskompetence og coachende samtaler
BØRNEBANDITTERNE
Musik, motorik og læring for børn 6-12 år
MADS THOMSEN
Lektor og kandidat i pædagogisk psykologi
JENS PETER MADSEN
Historiefortæller og foredragsholder
SKOLEKONSULENTER.DK
Klasseledelse, hjernepauser og teamsamarbejde
RIKKE THOR
Sexologisk Counsellor, Seksualunderviser og Sygeplejerske
CAMILLA SEMLOV
Socialrådgiver, soc.d., børn og unge, forfatter
ANETTE JAHN
Mundtlig fortælling og narrative kompetencer
LOUISE TIDMAND
Trivsel, livsduelighed og mental sundhed