Profiler under emnet: Mediated Learning Experience

Mediated Learning Experience (MLE) er en læringsteori, der baserer sig på en kobling mellem kognitiv neuropsykologi og socialpsykologi. Teorien er udviklet af den israelske psykologiprofessor Reuven Feuerstein. Mediated Learning Experience fokuserer især på, hvilken betydning den voksnes relationelle kompetencer har for barnets læringsudbytte. En fundamental grundsætning i Mediated Learning Experience er, at alle kan lære.

Udvalgte profiler

NIELS EGELUND
Professor i specialpædagogik på DPU, Dr.pæd og Ph.D.
SØREN LYNGE
Foredragsholder, coach, forsker, forfatter og foredragsholder om unge for unge.
CAMILLA SEMLOV
Socialrådgiver, soc.D., børn og unge, forfatter
JOOST ALEXANDER
Kommunikationstræner, skuespiller, proceskonsulent, instruktør og flamencosanger
BO KRISTENSEN
Proceskonsulent, coach, underviser og foredragsholder
VIGGO SMITT
Cand. pæd., lærer og debattør
CAMILLA BRØRUP DYSSEGAARD
Lektor, ph.d. og leder af Dansk Clearinghouse, Aarhus Universitet
ANNE GÖRLICH
Adjunkt, Ph.D. og foredragsholder om udsatte børn og unge
Mikkel Ploug
Teoretisk og praktisk ekspert i sprogets musik
MULTI MATH
Matematikundervisning for tosprogede og elever med sproglige udfordringer
CECILIE GREDAL
Ledelsesrådgiver, foredragsholder og idealbryder
SKOLEKONSULENTER.DK
Klasseledelse, hjernepauser og teamsamarbejde